سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
رسولی

حوزه/ سرهنگ رسولی فر عنوان کرد: هزار و ۱۰۰ نفر از دانش آموز استان قزوین به یادمان‌های شهدای دفاع مقدس مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سرهنگ ابراهیم رسولی فر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین، اظهار کرد: یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی غرب کشور سند پایداری و استقامت دلاورمردان و شیرزنان ایران اسلامی و استان شهید پرور کرمانشاه و یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم دروازه کربلاست و این روزها با ورود کاروان‌های راهیان نور به کرمانشاه، خاک پای شهیدان خفته در بهشت جبهه‌ها توتیای چشم عاشقان و علاقه مندان می‌شود.

رسولی فر بیان کرد: یادمان‌ها محل نمایش ایثار فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگانی است که از جان خویش گذشتند تا از مرزهای وطن پاسداری کنند و سربلند و استوار در تاریخ جاودانه بمانند.

وی افزود: حرکت ارزشمند راهیان نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی، با بازخوانی وقایع بی نظیر دفاع مقدس بسیار مهم است و ذکر روایات عملیات‌های دفاع مقدس توسط راویان و مشاهده رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان، در ارائه محتوای غنی دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید بویژه دهه هشتادی و نودی ها مؤثر و مفید است.

این مسئول در خصوص اعزام دانش آموزان به راهیان نور غرب کشور، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اردوی راهیان نور غرب کشور ویژه دانش آموزان با اعزام ۱۱۰۰ دانش آموز از استان قزوین انجام می‌شود و دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه شامل یادمان مرصاد، بازی دراز، شهدای پاوه، مطلع الفجر گیلانغرب و شهید بهشتی قصرشیرین بازدید خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین در پایان گفت: دانش آموزان استان قزوین در قالب سه دوره از ۸ تا ۱۴ مردادماه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شونو که اولویت ثبت نام و اعزام با دانش آموزان مقاطع تحصیلی پایه‌های دهم،یازدهم و دوازدهم است و علاقه مندان برای شرکت در این اردو می‌توانند به حوزه‌ها و واحدهای بسیج دانش‌آموزی و یا به مدیران مدارس خود مراجعه کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha